Λόγο του μεγάλου όγκου ξένων οχημάτων στην χώρα μας τους καλοκαιρινούς μήνες αρκετοί πελάτες μας έχουν ατυχήματα με αυτοκίνητα από άλλα κράτη κάτι που τις περισσότερες φορές τους αγχώνει. Ωστόσο η διαδικασία είναι παρόμοια και σπάνια υπάρχει πρόβλημα αποζημίωσης.
- Καλέστε την Τροχαία ώστε να καταγράψει το ατύχημα.
- Σημειώστε τον αριθμό κυκλοφορίας του αλλοδαπού οχήματος, την χώρα προέλευσής του, την μάρκα και τον τύπο του.
- Ζητήστε από τον αλλοδαπό οδηγό την πράσινη κάρτα ή το ασφαλιστήριο του.Κατα κανόνα θα υπάρχει αντίγραφο της πράσινης κάρτας για εσάς. Εάν όχι φωτογραφήστε την πράσινη κάρτα. Εφόσον αυτό δεν είναι δυνατό, αντιγράψτε λεπτομερώς τις παραγράφους 3 ,4, 5 και 10.Σημειώστε το όνομα της αλλοδαπής ασφαλιστικής εταιρίας, τον αριθμό συμβολαίου και τις ημερομηνίες ισχύος.
- Κρατήστε φωτογραφίες από το συμβάν.
- Επικοινωνήστε με το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης (+30) 210 3223324, 3238402, 3236562 για να λάβετε περαιτέρω οδηγίες. Το ελληνικό γραφείο θα αναλάβει τον διακανονισμό του ατυχήματος (αφού προκλήθηκε στην Ελλάδα από όχημα με πινακίδες άλλου κράτους, μέλους του συστήματος πρασίνων καρτών, και είναι εφοδιασμένο με πράσινη κάρτα ή προέρχεται από χώρα κράτους-μέλους της Ε.Ε. & Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου). Αν η αλλοδαπή ασφαλιστική εταιρία έχει διορισμένο ανταποκριτή στην Ελλάδα, το γραφείο διεθνούς ασφάλισης θα σας παραπέμψει στον ανταποκριτή της ξένης ασφαλιστικής εταιρίας στην Ελλάδα, ώστε να αναλάβει εκείνος τον διακανονισμό του ατυχήματος, με την επίβλεψη του γραφείου διεθνούς ασφάλισης. Αν η ξένη ασφαλιστική εταιρία δεν έχει διορίσει ανταποκριτή της στην Ελλάδα, ο διακανονισμός του ατυχήματος γίνεται με την φροντίδα του ελληνικού γραφείου, το οποίο διορίζει μια ελληνική ασφαλιστική εταιρεία-μέλος του, ώστε να αναλάβει τον διακανονισμό της ζημίας.
πηγή Ιδιωτική Ασφάλεια