Το 2015 Volkswagen Golf R έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση του Detroit με μεγαλύτερη ιπποδύναμη, νεο σύστημα τετρακίνητης και μεγαλύτερη οικονομια καυσίμου.
Το νέο Golf R θα έχει 290hp μέσα από τον 2λιτρο τούρμπο κινητήρα και 280lb-ft ροπή. Σε σχέση με το Golf GTI θα έχει βελτιωμένη κυλινδοκεφαλή, πιστόνια, σύστημα ψεκασμού και τούρμπο υψηλής πίεσης.
Με το αναλογικό 6ταχυτο κιβώτιο θα πτωχαίνει 0-100 σε 5,3 δευτερόλεπτα, ενώ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα ρίχνειν τον χρόνο στα 4.9 δευτ.
Το σύστημα τετρακίνητης χρησιμοποιεί το HALDEX 5 το όποιο ενεργοποιείτε πριν σπινιάρουν οι τροχοί, σύμφωνα με την WV. Σε χαλαρή οδήγηση μονό οι μπροστά τροχοί λειτουργούν, ενώ σε μια γρήγορη οδήγηση μέχρι και το 100% της δύναμης μπορεί να μεταφερθεί στους πίσω τροχούς.
Το Golf R θα είναι κατά 0,8εκατοστα χαμηλότερο από κανονικό Golf. Ένα νέο σύστημα διεύθυνσης και αναρτήσεων θα εξαλείψει σύμφωνα με την WV το φαινόμενο της Υποστροφής.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι το Dynamic chassis control το οποίο θα προσφέρει τις επιλογές άνεσης, κανονικής και σπορ οδήγησης.
To Golf R θα φέρει νέο μπροστινό προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα, ένα δυναμικό διαχητή πίσω, 2 διπλές εξατμίσεις χρωμίου, πλαϊνά μαρσπιε και το λογότυπο R. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν τα νέα σπορ καθίσματα, τριάκτινο τιμόνι και πολλές σπορ λεπτομερές.