kaliteros-kinitiras-audi-a5

Για 20 χρόνια, Ward’s Auto στο τέλος του έτους, εκτιμάει ποιοι κινητήρες θα πρωταγωνιστήσουν στο επόμενο έτος.
Για να είναι επιλέξιμος ένας κινητήρας, πρέπει να είναι σε ένα όχημα που μπορείτε να αγοράσετε το πρώτο τρίμηνο του έτους – και αυτό το όχημα δεν μπορεί να κοστίσει περισσότερα από περίπου 60000 δολάρια. Δεν είναι καμία έκπληξη το γεγονός ότι η ιδέα του υποβιβασμού έχει πάρει το προσανατολισμό για την έκδοτων 10 Best Engines του Ward για το 2014.  Οι αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών και μεγάλη αυτονομία σε όλο τον κόσμο έχει ανάγκασα τους κατασκευαστές να στραφούν προς αυτήν τάση. Και όπως γνωρίζετε, το Turbo είναι ο πιο λογικός τρόπος για να συρρικνωθεί – ειδικά όταν συνδυάζεται με άμεσο ψεκασμό.

Σύγχρονη υπερσυμπιεστές έχουν μια πολύ ελάχιστη επίδραση στην βελτίωση των οχημάτων, ενώ προσφέρει στις περισσότερες περιπτώσεις περισσότερη ροπή σε όλη την κλίμακα στροφών.

  1. 3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (Audi S5)
  2. 3.0L Turbodiesel DOHC I-6 (BMW 535d)
  3. 3.0L Turbodiesel DOHC V-6 (Ram 1500 EcoDiesel)
  4. 83-kW Electric Motor (Fiat 500e)
  5. 1.0L EcoBoost DOHC I-3 (Ford Fiesta)
  6. 2.0L Turbodiesel DOHC I-4 (Chevrolet Cruze Diesel)
  7. 6.2L OHV V-8 (Chevrolet Corvette Stingray)
  8. 3.5L SOHC V-6 (Honda Accord)
  9. 2.7L DOHC H-6 boxer (Porsche Cayman)
  10. 1.8L Turbocharged DOHC I-4 (Volkswagen Jetta)

 

[πηγή: Ward’s]